Przykładowy regulamin sklepu internetowego. Regulamin stanowi tylko przykład i powinien być opracowany w zgodzie z praktykami stosowanymi przez sklep.
Reklamacje, zwroty, gwarancje
Zamawiający ma prawo, żądać doprowadzenia reklamowanego produktu (-ów) do stanu zgodnego z umową poprzez nieodpłatną naprawę albo wymianę. Jeżeli SklepInternetowy.pl nie będzie w stanie wywiązać się z określonych żądań, klient ma prawo domagać się stosowanego obniżenia ceny albo może odstąpić od umowy.
Zamawiający może odstąpić od umowy bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie dziesięciu dni, liczonym od dnia wydania rzeczy. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
Kontakt w sprawie reklamacji, gwarancji i zwrotów: Przedsiebiorstwo XYZ, ul. Przykładowa 14. 00-000 Przykładowo, tel. (000) 000 00 00, e-mail info@sklepinternetowy.pl